Ribeye Sarissa 737
(Καινούριο σκάφος)
- Προστέθηκε: 16-02-2012
- Αρ.Αγγελίας:#42746
- Επισκέψεις 311
-
Μοντέλο : Ribeye Sarissa 737
-
Τιμή:35.000€
-
Κατασκευαστής:Ribeye
-
Χώρα:Greece
-
Μήκος7.40 m
-
Πλάτος2.42 m
-
Έτος Κατασκευής2012
-
Εξοπλισμός:
-
Αρ.Επιβατών
8
-
Δεξαμενή νερού
70 lt. lt
-
Δεξαμενή καυσίμων
250 lt. lt
-
Κατηγορία CE
C ή Β
-
Πρόκειται για ένα R.I.B. ανοιχτής θάλασσας. υψηλού τουρισμού μεσαίας κατηγορίας. εξαρχής σχεδιασμένο συνολικά. βασισμένο στις πλέον σύγχρονες σχεδιαστικά αντιλήψεις τόσο όσον αφορά τον σχεδιασμό της γάστρας του όσο και τον σχεδιασμό του deck του.
Στοχεύει στην ‘μαλακή’ και ‘στεγνή’ πλεύση. τις υψηλές επιδόσεις. την οικονομία καυσίμων και την ευκολία χειρισμών σε συνδυασμό με τις ανέσεις. την εργονομία. την ανθρωπομετρία στον ναυτικό τουρισμό και την υψηλή και σύγχρονη αισθητική.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΓΑΣΤΡΑΣ
Έχει τις ρίζες της στην Μ. Βρετανία. σχεδιασμένη εξ’ ολοκλήρου από τον ADAM YOUNGER της K4+ στον οποίον ανήκουν πολλές πραγματικά επιτυχημένες γάστρες σε όλο τον κόσμο. με γνώμονα τις ανάγκες του Αιγαίου πελάγους. αλλά και του ναυτικού τουρισμού.
Για τον σκοπό αυτό. η πλώρη είναι πολύ βαθειά και στενή με μεταβαλλόμενου μήκους παρατροπίδια. που αυξάνουν το μήκος τους όσο ανεβαίνουν προς τα επάνω τμήματα της γάστρας (αντίθετα με ότι συνηθίζεται). Ο συνδυασμός αυτός εξασφαλίζει μαλακό και ανάλαφρο ταξίδι τόσο στις μεσαίες όσο και στις υψηλές ταχύτητες.
Στα μεσαία τμήματά της. συναντάμε δύο αεριζόμενα Steps. χαρακτηριστικό κάθε σύγχρονης Offshore γάστρας. που σκοπό έχουν να εισάγουν αέρα στα κάτω τμήματα της. ώστε το σκάφος πλέον. να πλέει σε ένα στρώμα αέρα και φυσαλίδων. μειώνοντας τις τριβές και εξασφαλίζοντας επιδόσεις και σημαντική οικονομία καυσίμων. αλλά και μείωση των υψηλής συχνότητας κραδασμών.
Άλλο ένα καινοτομικό σημείο της νέας γάστρας είναι η τεχνολογία 'double chine effect' με την οποία χωρίς να αλλοιωθούν τα καλά χαρακτηριστικά πλεύσης των γαστρών μικρού πλάτους (το αντίθετο μάλιστα). καταφέρνουμε να αυξήσουμε σε σημαντικό βαθμό το ωφέλιμο πλάτος στα επάνω τμήματα. αυξάνοντας τους χώρους για τις ανάγκες του ναυτικού τουρισμού.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ
Το κατάστρωμα του καινούργιου σκάφους είναι σχεδιασμένο στην Ελλάδα με βάση τις ιδιαιτερότητες της δικής μας χρήσης. από τον Tάκη Σαμαρτζή που έχει σχεδιάσει και το μεγαλύτερο Bora 929 και άλλα καταστρώματα επιτυχημένων σκαφών στην Ελληνική αγορά.
Στόχος είναι η άνετη διαβίωση στο σκάφος μιας τετραμελούς οικογένειας. οι ημερήσιες εξορμήσεις μιας εξαμελούς – οκταμελούς παρέας. η άριστη εργονομία. η σωστή αεροδυναμική και κατανομή φορτίων σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της γάστρας και η υψηλή και σύγχρονη αισθητική.
Στην πλώρη λοιπόν υπάρχει ένα διακριτικό ‘Hard Nose’ (σκληρό πολυεστερικό τμήμα). που διευκολύνει την αποβίβαση-επιβίβαση στο σκάφος. μπορεί να φιλοξενήσει στο εσωτερικό του ‘κρυφό’ ηλεκτρικό εργάτη και εξαφανίζει την ευαισθησία των αεροθαλάμων σε σχισίματα από την επαφή τους με τις προβλήτες των λιμανιών. Στο κάτω μέρος της ‘σκληρής’ αυτής πλώρης διαμορφώνονται δυο υδρο-αεροδυναμικά τούνελ που σκοπό έχουν να αποτρέψουν τη βύθιση της πλώρης (κάρφωμα) σε ακραία δύσκολες καιρικές συνθήκες. αλλά και να την κρατάνε ψηλά στην ήρεμη θάλασσα βελτιώνοντας οικονομία και επιδόσεις.
Το κρεβάτι της πλώρης με μήκος 1.85 μέτρα είναι αυτοδύναμο και δεν χρειάζονται προσθήκες να το συμπληρώνουν. ενώ παράλληλα δεν ακολουθεί την έμπρημη γωνία του σταματημένου σκάφους. αλλά την απόλυτα οριζόντια θέση. διευκολύνοντας τον ύπνο ή την ηλιοθεραπεία. Επίσης. ενσωματωμένα στο κατάστρωμα σκαλοπάτια διευκολύνουν την άνοδο στο κρεβάτι και το ακρόπλωρο τμήμα.
Κάτω από το κρεβάτι της πλώρης διαμορφώνονται δύο ανεξάρτητοι αποθηκευτικοί χώροι :
• Ο πρώτος είναι ειδικά διαμορφωμένος για τα προστατευτικά μπαλόνια πρόσδεσης.
• Ο δεύτερος για την σωστική σχεδία .τα σωσίβια. την κουλούρα και όλα τα σωστικά μέσα που προβλέπονται από το Λιμεναρχείο καθώς επίσης και αποθήκευση πολλών ακόμα αντικειμένων και οι δύο χώροι βέβαια είναι στεγανοί.
Η κονσόλα πλοήγησης αποτελεί ένα ακόμη δυνατό σημείο του σκάφους. με μελετημένη αισθητική και αεροδυναμική ώστε να μειώνει τις αντιστάσεις αλλά και να διώχνει τον αέρα πάνω από το πλήρωμα. στο εσωτερικό της δε μπορεί να τοποθετηθεί ναυτική ή χημική τουαλέτα. Ο χώρος της τουαλέτας είναι απόλυτα κλειστός. αεριζόμενος και δεν χρειάζεται κάποιο επιπλέον βοήθημα για να λειτουργήσει. Το Panel των οργάνων έχει άφθονο χώρο και ειδική θέση για χωνευτό GPS και βυθόμετρο. αλλά και ειδική προφυλαγμένη θέση για μικροαντικείμενα.
Μια πραγματική καινοτομία αποτελούν τα καθίσματα διακυβέρνησης του σκάφους. που αποτελούν προϊόν πολύχρονης μελέτης και εμπειρίας. γιατί στο καλύτερο σκάφος αν δεν καθόμαστε σωστά και άνετα δεν μπορούμε να το απολαύσουμε αλλά δεν είμαστε και ασφαλείς.
Τα καθίσματα λοιπόν αποτελούν έναν συνδυασμό σέλλας και bucket με ισχυρή πλευρική στήριξη που επιτρέπουν τόσο την σταθερή καθιστή θέση οδήγησης. όσο και την όρθια με καλή στήριξη στη μέση και τα πόδια χωρίς την ανάγκη κανενός είδους μηχανισμού!!! και με αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τα έδρανα.
Στην πρύμη υπάρχει ένας τετραθέσιος καναπές. τοποθετημένος χαμηλότερα από τους αεροθαλάμους. ώστε το πλήρωμα να βρίσκεται και να νοιώθει ασφαλές μέσα στο σκάφος. στο δε εσωτερικό του διαμορφώνεται ένας σημαντικού μεγέθους και εύκολα προσπελάσιμος αποθηκευτικός χώρος.
Το πρυμναίο κομμάτι αποτελεί ένα ακόμη καινοτομικό σημείο του σκάφους που το πρωτοσυναντήσαμε στο Bora 929. όπου οι αεροθάλαμοι φθάνουν μέχρι τον καθρέπτη. χωρίς να προεξέχουν πίσω από αυτόν. Έτσι εξασφαλίζεται στην πρύμη άφθονος χώρος. χωρίς να χάνεται τίποτε ουσιαστικό από την εφεδρική πλευστότητα του σκάφους. Στον χώρο αυτόν λοιπόν δημιουργούνται ασυνήθιστα μεγάλες και άνετες πλατφόρμες μπάνιου. με κρυφή συρταρωτή σκάλα. κρυφό πρυμναίο ηλεκτρικό εργάτη που διευκολύνει απίστευτα την πρόσδεση στα λιμάνια και ειδική θέση για τον βοηθητικό κινητήρα που κάνει ιδιαίτερα εύκολη την αποθήκευσή του αλλά και την χρήση του. λύνοντας κάθε πρόβλημα χρήσης και αισθητικής του παρελθόντος.
Στον πρυμναίο χώρο επίσης υπάρχει ένα μεγάλο Sundeck με μήκος 1.85 μέτρα που από κάτω εξασφαλίζει έναν ασυνήθιστα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο. ενώ ένας ακόμη μικρός αποθηκευτικός χώρος για σχοινιά πρώτης ανάγκης βρίσκεται σε εύκολα προσβάσιμο σημείο εμπρός από την πλατφόρμα μπάνιου.
Τέλος. υπάρχει ανεξάρτητος διάδρομος πάνω από τους αεροθαλάμους που κάνει εύκολη την πρόσβαση από την πλατφόρμα μπάνιου στο εσωτερικό του σκάφους χωρίς να χρησιμοποιείται το sundeck.
Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στις αποστραγγίσεις όλων των αποθηκευτικών χώρων και του χώρου της τουαλέτας. ώστε το εσωτερικό του σκάφους να μένει σε κάθε περίπτωση στεγανό. ενώ μελετημένη είναι και η αποστράγγιση του δαπέδου του σκάφους ακόμη και εν στάση και με πλήρη φορτία.